Miele KMDA 7634 FL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele KMDA 7634 FL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

m**************@y********** 26-01-2024

Kookplaat met werkbladafzuiging - Filterwerking ondermaats

Geschreven voor: Miele KMDA 7634 FL

Mooi design. Inductie werkt goed. Kookzones zijn eigenlijk te klein. Afzuiging werkt naar behoren.
Koolstoffilter werkt ronduit slecht. Bij bakken van vlees moeten we de schuifpui open zetten om de lucht enigszins draaglijk te houden. Probleem gemeld bij Miele. Anderhalf jaar later zelf maar geinvesteerd in een plasma-filter. Coulance waar eerder nog sprake van was, wordt toch geweigerd. Zowel apparaat als klantenservice erg teleurstellend. Eerste Miele, en de laatste.

Pluspunten

• design

Minpunten

• kookgeuren
  • flexzones klein

Froukje 17-12-2023

Kookplaat Miele slechtste aankoop ooit

Geschreven voor: Miele KMDA 7634 FL

We hebben de kookplaat nu 6 jaar. Er is binnen de 5 jaar garantie 3 x een monteur geweest om de storing C. En nog een paar eruit te halen. Nieuwe electronische onderdelen maar het mag niet baten. Zodra er meer dan 2 pannen op staan gaat de kookplaat z’n eigen leven leiden. Hij piept en alle instellen van 6 naar 3 en weer of helemaal uit. Het is verschrikkelijk.
Nu de garantie eraf is heb ik 2 x gemaild met Miele maar geen service!!
Nooit weer

u*******@h********** 29-12-2022

Miele kmda 7634 FL

Geschreven voor: Miele KMDA 7634 FL

Mooi design. Kwaliteit is top. Functionaliteiten ook erg goed. Wel prijzig maar daarentegen erg duurzaam

Pluspunten

• Kwalitatief erg goed

r*********************@g******** 01-10-2021

Bevalt erg goed

Geschreven voor: Miele KMDA 7634 FL

De miele inductie kooplaat met geïntegreerde afzuiging is prijzig maar ziet er mooi uit. We kregen extra garantie van 5 jaar omdat we meerdere apparaten van miele hadden gekocht. Hij is mooi in ons blad gemaakt in een kookeiland en de bediening is zeer gemakkelijk. Voor een recirculatie functie moet apart een koolstoffilter worden gekocht deze is niet inbegrepen.